четверг, 1 октября 2015 г.

כוונות של 4 מינים

לאיזה חג אחר יש את ההתקשרות לשם השם בשמחה גדולה כמו בחג (סוכות)!
לא בכדי יונה בן אמיתי התנבא בסוכות, מתוך קשר ואהבה לעם ישראל,עם הנבואה.
שם יוד--ה-י ו-או ה-י  זה10 ספירות, 10 מימדים. המימדים האלה קיימים בנפש וגם בעולם.
נענוע של 4 מינים.  1- לדרום (ספירת חסד בלב שלנו ובעולם):  אני מתקשר לעם ישראל בחסד שבלבי ובעולם של השם. 
2- צפון: אני מוצא את הגבורה שבלבי ובעולם של השם ומחברה לגבורה של עמי ישראל! 
3- מזרח:  אני מתקשר למידות הטובות של לבי ושל עמי ישראל, עם של השם המפורש!
4- נצח (למעל): אני מתקשר למיימד הנצחי והאישיותי שבנשמתי הקשור למיימד הנצחי של עם של השם המפורש!
5- למתה (הוד):  אני מתקשר לאיך שהנשמה שלי מתקשרת להד של אישיותי בחלל העולם, לפרסום של מעשיי שלשם שמיים הנכללים בכבוד השם והוא- הנשמה השיתופית של עם השם.
6- יסוד- מערב:  מה שהשם נתן לי לעשות בעולם המשתנה כל רגע, השליחות שלי המתקשרת לשליחות של עם הקודש שיש בו 4 סוגים של בני אדם,  4 אותיות של השם המפורש.
    חג שמח!

Комментариев нет:

Отправить комментарий